Klachten en Retouren
Lees alles over klachten en retouren.
Klachten
Wanneer u een klacht heeft over de bestelde goederen en/of diensten dan verzoeken wij u uw klacht per e-mail te versturen naar info@easyfelt.nl met onderwerp "klacht".
In de inhoud van de mail verzoeken wij u tenminste de volgende informatie op te nemen:
- Uw bestelnummer en besteldatum;
- De bestelde goederen;
- De aard van de klacht;
- Uw verwachting t.a.v. een goede oplossing.
Wij zullen uw klacht binnen 5 werkdagen behandelen. U ontvangt een ontvangstbevestiging van de klacht en binnen 14 dagen geven wij een inhoudelijke reactie op de klacht.
Retouren / Ruilen
In bepaalde gevallen mag u binnen een bepaalde periode een product zonder opgave van reden retourneren. U krijgt dan uw geld terug. Kijk hiervoor op onze pagina over herroepingsrecht.
Wij streven naar een zo goed mogelijke service. Ook wanneer het recht van retourneren niet van toepassing is verzoeken wij u om telefonisch contact met ons op te nemen; wellicht dat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Klachten van consumenten
Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).